Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.

+ -

Aktualności

Infolinia dla pacjentów

15 grudnia był ostatnim dniem działania Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. Informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej można uzyskać pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) powstała w czasie pandemii COVID-19. Jej działanie było ściśle związane z przepisami tzw. specustawy covidowej, które obowiązują do końca roku.

Działanie TPK zostanie teraz ocenione w Ministerstwie Zdrowia. Pozwoli to na podjęcie decyzji dotyczących funkcjonowania takiego narzędzia w przyszłości.

Wciąż można korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) pod numerem telefonu 800 190 590 przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dla osób dzwoniących z zagranicy dostępny jest numer (+48) 22 125 66 00 (połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora).

Pacjenci głusi mają możliwość skontaktować się z TIP za pomocą wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Pod numerem TIP można uzyskać informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której dostępny jest dany lek. 

(Na podstawie: https://pacjent.gov.pl)

powrót
POPRZEDNIA AKTUALNOŚĆ NASTĘPNA AKTUALNOŚĆ